Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
AstroStqr✧
Joined
Reactions
1,601

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • Wait you’re 16??? Happy early birthday then. Also You speak Dutch?
    Todd
    Todd
    Not like I would complain, to bad I’m not into catfish like 21yr olds.
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    So so rude
    Todd
    Todd
    That’s why you love us
    HELLO THERE...


    there’s some reports on second page!!!! don’t miss them again!!!!!!!!
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    Ok!!!!
    iCharlotte_x
    iCharlotte_x
    Your welcome... also;
    Accepted, not locking because i forgot
    AstroStqr✧
    Eboy?

    or...

    egirl...?
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    How bout

    None of the above

    o:
    This is my 500th message are you proud of me dad.
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    Yes yes well done
    No ;( mY notIfiCAtIoN iS gONE
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    Finally ur not clinging to me anymore!!!
    #1 on most likes leaderboard 💪
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    Disliking them doesn’t do anything lmao, and I can give you a warning point for telling people to dislike my stuff 😈
    Todd
    Todd
    That sounds like a threat to me 🤔.
    iCharlotte_x
    iCharlotte_x
    didn’t mean it!!!
    lol - spera (im spera)
    I don't know how to show screen shots ;-;

    I am sad
    Kaissa
    Kaissa
    me too man me too
    Kaissa
    Kaissa
    dang man you sure got me
    PokemonandSonic
    PokemonandSonic
    Yes I did well Toxic did but yeah
    If I say something else I wonder if this notification will make the other one go away. Or maybe it will add another notification. I guess we will seeeeeee!!

    nerd
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    Ihy go away meanie
    eboy confirmed.
    hashbrown1
    hashbrown1
    100% sure
    Fancy_Dinners_
    hashbrown1
    hashbrown1
    Eboi
    Howd you know I'm not a bot being controlled by a 50 year old red haired American drinking beer nolifing fortnite. 🤔
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    Famous last words
    EddieStobart
    EddieStobart
    Haha I can predict the future.
    Fancy_Dinners_
    Fancy_Dinners_
    51 year old*
    OMG best helper yes
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    halpar*
    Do u like never sleep! See you on at 7 am, see you on at 10 pm - see you off never!1!1!
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    I do sometimes xd Usually I leave my PC on at night so it always shows me as online lol
    AstroStqr✧
    Thanks for your Nerf Gun!! Now our battles will be even.
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    I gave you my best one )):
    PhoenixHaven
    PhoenixHaven
    I gave you my best one )):
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    omg im sorry dont report me )):
    PigMatt
    PigMatt
    already called da staff mama sorry
    AstroStqr✧
    AstroStqr✧
    noooo not the spafd mama ;-;
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
AstroStqr✧'s reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Dislike
Indifferent
Disagree
Sad
Angry
Winner
Informative
Surprised
Useful
Boring
Old
Bad Spelling
Top