Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Duckowap
Joined
Reactions
988

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • ClanMitchell
    ClanMitchell
    Omg where is ur cake
    Duckowap
    Duckowap
    idk im waiting for it though!
    Jeff
    Jeff
    GLaDOS took it
    EEEEEEE YOU GOT MOD GGGG <333333
    Duckowap
    Duckuwap for best duck <3
    Duckowap
    Duckuwap for mod uwu <3
    ClanMitchell
    ClanMitchell
    Oh my goodness. Good luck. If you’re mod then do you get free cake
    Duckowap
    Duckowap
    Where's my free cake?
    Duckowap
    Duckowap
    O wait no role on the forums yet
    YAY YOU JOINED THE SPOOOODERMAN GAN WOOOO lel
    Duckowap
    Duckowap
    yasssssss
    you can not eat bread
    Hello Canadian duck I am from the US how are things in Canada.
    also congrats on Helper
    Ducko is Canada person
    PigMatt is Canada person #2
    ANewHope
    ANewHope
    Ducko, Im willing to accept u into the US.
    Duckowap
    Duckowap
    nah
    Welcome to the team :)
    Congrats on helper ducko!! Don't forget me pls <3 ^^
    Congratulations!

    *finally a not rando*
    Oh. My. God. Congrats on helper bud! You deserved it so much and I’m so happy for you
    Archie
    Archie
    Yeah, you deserve it! Congrats dude!
    Duckowap
    Duckowap
    Thanks!!!!!
    We can all use more ducks in our life, because they counter geese, we all hate geese.
    🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 gooses, always harassing humans god 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
    Duckowap
    Duckowap
    but im a duck but my pfp is a goose you just offended me greatly now you must be deeply sorowed
    I thought they eat duck in Canada 👍🏻
    Duckowap
    Duckowap
    I actually have ate duck and hated it (ik its canabalism)
    _Talk_
    _Talk_
    I once tried Talking. Never again
    Duckuuuu!1!
    Duckowap
    Duckowap
    Rose marrrrryyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!
    Hello duck! Cant we to see you in the report section
    Duckowap
    Duckowap
    probably wont be doing many unless its really affecting me unlike my MiniMod tag suggests lol
    ClanMitchell
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Duckowap's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Dislike
Agree
Indifferent
Disagree
Sad
Angry
Funny
Winner
Informative
Surprised
Useful
Boring
Old
Bad Spelling
Top