Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
JustNoo
Joined
Reactions
467

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • omg woah is that your face reveal
    JustNoo
    JustNoo
    yes I'm hot right thank u for noticing
    Joostagram
    Joostagram
    le monke
    MelissaWDS
    MelissaWDS
    it is truly something incredible I must say
    'if you have issues with staff members please take them up with the manager, @iiSpace - you can message her on forums or discord. that's the only way anything will happen, posting threads like this won't cause any action!'

    DMing space wont cause action either?
    PigMatt
    PigMatt
    cuz I’ve tried contacting her and she doesn’t respond 99% of the time.
    JustNoo
    JustNoo
    well that's how you're meant to report staff members, she probably looks but doesn't answer
    PigMatt
    mate come on i appealed yesterday and no one saw that :< i just wanna get back to pvp
    JustNoo
    JustNoo
    mate ye but asking 10 staff to review it isn't gonna get you unbanned faster it's gonna annoy them
    JustNoo skycade legend
    JustNoo
    JustNoo
    JustNoo
    JustNoo
    okokok

    @JustNoo skycade legend!

    give me agree pls
    JustNoo
    JustNoo
    hehehehheh you didn't click on it
    Shan
    Shan
    I thought your Chinese vid was an election campaign
    And what was that blind Jesus guy's name?
    Shan
    Shan
    Yes I remember it's Bartimaeus from Jericho!
    JustNoo
    JustNoo
    oh christ for the love of god keep *that* channel private
    Wooow you're still here
    Jeff
    Jeff
    I have a question. You've been through a TON of things on skycade, what do you think is your best experience and worst experience on the server, do you think the server has changed for the better and what do you think about the current state of the community and server?
    Jeff
    Jeff
    Whoa that was a fast reply
    JustNoo
    JustNoo
    best - screwing about with friends, I mean that's the only reason anyone continues playing tbh - @PinNumber is dad
    worst - getting banned lol
    current state of the server - n0 comment ~
    JustNoo
    JustNoo
    boot
    uwu
    i love uwuwwuwuwuwuwu respond or ima beat you with my bommerang
    JustNoo
    JustNoo
    boom
    swagister
    swagister
    Pow
    I remember when u used to help me catch my hackers. Good days...
    JustNoo
    JustNoo
    it's been a hot minute
    U perm banned me and I am not AIDANJERE alt
    so I was not doing an Evasion
    GothicGamer2012
    GothicGamer2012
    Appeal.
    11destroyer
    11destroyer
    I did
    Gg on 2 years dad
    JustNoo
    JustNoo
    thanks papi
    uh hit 2 years a bit ago but nobody remembered not even me so oop o/
    hi my brother was using my pc this morning and he was hacking not sure what gamemode though and that would be why i got banned
    benbsings
    benbsings
    Your account is your responsibility.
    JustNoo
    JustNoo
    justyas
    Gray chat nerd
    JustNoo
    JustNoo
    white chat ugly
    How to not get denied?
    himiooo
    himiooo
    just have a good reason to be unbanned, use the right formatting, and take your appeals seriously
    JustNoo
    JustNoo
    yea in your case you were denied as you were just banned, that's why I said appeal in a bit
    top of the morning to you
    J0NBE4R
    J0NBE4R
    (☞゚∀゚)☞
    OfficiallyCelled
    OfficiallyCelled
    Good evening! <3
    You use a Mac?
    ephrat
    ephrat
    You don’t use a PC for gaming? Oh my lord. Haha, god bless you.
    JustNoo
    JustNoo
    Oh I generally do that's just me on the go xd
    Happy Fone
    Happy Fone
    JustNoo thats the same mac as my old one but mine was an all in one desktop
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
JustNoo's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Dislike
Agree
Indifferent
Disagree
Sad
Angry
Funny
Winner
Informative
Friendly
Surprised
Useful
Boring
Old
Bad Spelling
Top