What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

***PvP Montage #2***

dustylog

Active member
cyqer
cyqer
default
Joined
Oct 3, 2018
Messages
183
Likes
40
#21
@dustylog
1. You do toggle, and how am I meant to prove it if i didnt actually play this map
2. Your muted so stfu lol
3. Your fov is high asf
4. Yes, you reported him for targetting AND reach, so
5. Competent player, Aight.
6. "Easy kill", at least he's better than you.
7. You even reported HesCrying too
8. If you think killing people on Skycade makes you cool, it doesn't
9. Who even are you.
1. how are u meant to know if i toggle if u dont play this map???
2. it was a day mute by a bad helper
3. true, but we were running in a straight line and he could hit me. thats impossible.
4. yeah i did. whats ur point?
5. fight me
6. wrong
7. yes i did.
8. if u think calling people a hacker on skycade makes you cool, it doesnt.
9. same to you
 

Spere

:3
Diamond
spere
spere
Diamond
Joined
Aug 19, 2018
Messages
39
Likes
91
#22
1. how are u meant to know if i toggle if u dont play this map???
2. it was a day mute by a bad helper
3. true, but we were running in a straight line and he could hit me. thats impossible.
4. yeah i did. whats ur point?
5. fight me
6. wrong
7. yes i did.
8. if u think calling people a hacker on skycade makes you cool, it doesnt.
9. same to you
If you want to 1v1 me on a server with an anticheat I'm down. Or on skycade with staff watching.
 

doomkonb

Nobody recognises xlDoom, only doomkonb
Diamond
Gold
doomkonb
doomkonb
Diamond
Joined
Aug 10, 2018
Messages
131
Likes
118
#23
@dustylog 4. you legit just said you didn't report him for reach,
1. I have my sources and have watched recordings
2. Meh
3. As you already said, though you report people who don't reach bcs of ur fov.
You report 2 people who clearly arent hacking in 1 day, and are far more known than you.
5. Na
6. Correct babe, not wrong
7. Well done, as said above for 4
8. If you think hacking on Skycade makes you cool, it doesn't.
9. At least people actually know who I am for positive things, rather than you for trying to get people banned because of your own settings.


Edit: And ye i can count very well, 4 comes before 1
 

dustylog

Active member
cyqer
cyqer
default
Joined
Oct 3, 2018
Messages
183
Likes
40
#24
If you want to 1v1 me on a server with an anticheat I'm down. Or on skycade with staff watching.
xd how ill u win tho? if theres an anti cheat
 

doomkonb

Nobody recognises xlDoom, only doomkonb
Diamond
Gold
doomkonb
doomkonb
Diamond
Joined
Aug 10, 2018
Messages
131
Likes
118
#25

Spere

:3
Diamond
spere
spere
Diamond
Joined
Aug 19, 2018
Messages
39
Likes
91
#27

boo

Why am I still here
Diamond
_b0o_
_b0o_
Diamond
Joined
Dec 18, 2018
Messages
34
Likes
15
#30
my dude, all the people you think are “good” on kitpvp are hypocrites. they’ll call you bad and say u can’t pvp when you don’t kill them but call you out for hacks when you do. speres an easy kill, and claims i toggle. people just aren’t used to a competent player
Bruh I don’t think a lot of people are good on kit becuz Skycade isn’t a good server becuz most of the time all someone needs to be good on kit is below 100 ping! Also spere was good on last host when skill actually fucking mattered and skycade wasn’t ping based so gtfo you don’t know wtf you’re talking about and every time you respond to a thread you just make yourself look stupider
 

dustylog

Active member
cyqer
cyqer
default
Joined
Oct 3, 2018
Messages
183
Likes
40
#31
Bruh I don’t think a lot of people are good on kit becuz Skycade isn’t a good server becuz most of the time all someone needs to be good on kit is below 100 ping! Also spere was good on last host when skill actually fucking mattered and skycade wasn’t ping based so gtfo you don’t know wtf you’re talking about and every time you respond to a thread you just make yourself look stupider
bud idk who you are please get outta my replies
 

boo

Why am I still here
Diamond
_b0o_
_b0o_
Diamond
Joined
Dec 18, 2018
Messages
34
Likes
15
#32
bud idk who you are please get outta my replies
You’ve been playing for like a week, the only reason people know you is becuz you hackusated spere..
 

doomkonb

Nobody recognises xlDoom, only doomkonb
Diamond
Gold
doomkonb
doomkonb
Diamond
Joined
Aug 10, 2018
Messages
131
Likes
118
#33
You’ve been playing for like a week, the only reason people know you is becuz you hackusated spere..
Agreed
Bruh I don’t think a lot of people are good on kit becuz Skycade isn’t a good server becuz most of the time all someone needs to be good on kit is below 100 ping! Also spere was good on last host when skill actually fucking mattered and skycade wasn’t ping based so gtfo you don’t know wtf you’re talking about and every time you respond to a thread you just make yourself look stupider
 

NotDebut

New member
NotDebut
NotDebut
default
Joined
Jan 3, 2019
Messages
8
Likes
6
#34
@dustylog
1. You do toggle, and how am I meant to prove it if i didnt actually play this map
2. Your muted so stfu lol
3. Your fov is high asf
4. Yes, you reported him for targetting AND reach, so
5. Competent player, Aight.
6. "Easy kill", at least he's better than you.
7. You even reported HesCrying too
8. If you think killing people on Skycade makes you cool, it doesn't
9. Who even are you.
OUCH.
 
Top